شرح وظایف
شرح وظایف
- انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقهبندی مشاغل، استخدام، روشها و ...
- اجرای خط مشیهای تعیین شده توسط مقامات ذیصلاح و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
- بررسی فعالیتهای اداری واحدهای تابعه دانشگاه
- تهیه آییننامهها و دستورالعملهای اجرایی بر اساس مصوبات
- همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
- استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
- انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأتعلمی
- انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
- نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
- انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
- صدور احکام اعضای هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی
- بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذیربط
- حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
- تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز